• header01.jpg
  • header07.jpg
  • header09.jpg

Pėsčiomis prie Baltijos jūros

Jau tradicija tampa jaunųjų turistų būrelio turistinis žygis „Pėsčiomis prie Baltijos jūros“. Gegužės 3-5 dienomisvykome į Palangą  ir skubėjome prie jūros ir paplūdimiu keliavome link Palangos botanikos parko. Jis yra įsikūręs Šventojo Birutės miško teritorijoje. Šiam parkui priklausantys pliažai ir parkai jūros pakrante driekiasi 1,5 km., o įvairios dangos takai ir keliai  tęsiasi net 18 km. Taip pat aplankėme Palangos Lurdą, užkopėme ir pabuvojome ant garsiojo Birutės kalno, apsilankėme ir Gintaro muziejuje.

Kitą dieną mūsų numatytam maršrutui dviračiais iki Šventosios sutrukdė lietus, todėl autobusu nuvykome į „HBH pramogų parką“. Parke aplankėme „Pelkių taką“ ir skulptūrų parką, kuris yra įsikūręs pušyno miške. Grįždami iš parko link Palangos ėjome virš valandos besigrožėdami pušyno mišku. Keliavimas pėsčiomis miško pakraščiu - tai sveikatingumo įgūdžių ugdymas.

Paskutinę kelionės dieną aplankėme Palangos centrinę aikštę, spėjome pabūti ir Palangos bažnyčios rytinėse mišiose. Centrinėje aikštėje veikia fontanas, o aplink jį esanti poilsio erdvė pritraukia turistus ir tampa socialiai aktyvia bendravimo erdve. Čia patogu pradėti ir užbaigti kelionę.

Keliavimas pėsčiomis, gera emocinė būsena - ne tik sveikatos požymis, bet ir priemonė, padedanti apsisaugoti nuo ligų.

Kelionė buvo puiki, todėl mokslo metų pabaigoje planuojame dar vieną turistinį žygį.

Jaunųjų turistų būrelio narės Gabija Gettaitė ir Rusnė Salomskytė

PARTNERIAI

NAUDINGA

Gimnazijos kontaktai

S. Lozoraičio 13, Garliava, LT-53226, Kauno r.
Telefonas/Faksas: +370 37 55 12 55
El. paštas: luksos.gimnazija@gjlg.lt

Prisijungti

Dėl prisijungimo duomenų mūsų gimnazijos mokiniams arba mokinių tėvams

Nauji mokiniai bei jų tėvai prie TAMO dienyno jungtis gali su ankstesnėje mokykloje turėtais prisijungimo vardais ir slaptažodžiais, tik reikia gauti mūsų gimnazijos asmeninius raktus arba vaiko raktus. Kitų dienynų naudotojai turi registruotis iš naujo.

Nauji I kl. mokiniai prisijungimo duomenis gauna IT pamokoje pirmąją rugsėjo savaitę, o tėvai - iš klasės vadovų.

Nauji kitų klasių mokiniai ir jų tėvai, dėl prisijungimo duomenų kreipkitės el. paštu: info@gjlg.lt

Mokiniai temos eilutėje turi parašyti "Dėl TAMO mokiniams", o  laiške - savo vardą, pavardę bei klasę.

Mokinių tėvai temos eilutėje turi parašyti "Dėl TAMO tėvams", o  laiške  turėtų nurodyti savo vaiko vardą, pavardę bei klasę.

Prisijungimo duomenys bus atsiųsti per tris darbo dienas.